مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» میزبانی وب ویندوز

Reseller Hosting

Reseller Hosting درواقع يک تجارت پر سود و بي دردسر مي باشد که نيازي به تخصص ندارد. تماس با ما با فراهم نمودن مجموعه اي از سرور هاي پرقدرت با پهناي باند وسيع براي استفاده Reseller ها و تمامي امکانات مورد نياز آنان براي ارائه خدمات ميزباني وب با کيفيت بسيار بالا راه را براي ورود به يک تجارت با سود صد در صد قطعي هموار نموده است.
چنانچه در حال حاضر سرویس میزبانی وب را به crm خود ارائه می نمایید و می خواهید طیف وسیعی از خدمات میزبانی وب را بدون هزینه به سرویس های خود بیافزائید ، سرویس نمایندگی حجمی آذران وب ، پاسخ نیاز شماست. این سرویس ها شما را قادر می سازد تا بتوانید سرویس های مورد نظر خود را تعریف و با نام خودتان به کاربرانتان ارائه نمایید. در این سرویس ها شما بدون نیاز به درگیری با مسائلی مانند نگهداری از شبکه و سرور ها ، مدیریت سرور ها ، پرداخت هزینه های لایسنس کنترل پنل و نرم افزارها و یا پرداخت هزینه سرور و ... فقط به تجارت خود می پردازید . در این میان آذران وب تمامی امور مربوط به نگهداری و مدیریت سرورها ، نصب و راه اندازی سرویس ها بر روی آنها را انجام خواهد داد ، بدین ترتیب شما می توانید قفط تجارت خود را توسعه دهید. همچنین تمام امور مالی ، پشتیبانی و تماسی مشتریان با شماست و بدین ترتیب شما به راحتی با نام خود به فعالیت می پردازید و نامی از آذران وب به میان نمی آید.
در این سرویسها شما می توانید در کنترل پنل نمایندگی پلانهای میزبانی را به دلخواه خود تعریف و در فضای اختصاصی خود به فروش رسانید. در این سرویسها، علاوه بر فروش، پشتیبانی مشتریان نیز به عهده خود شماست بنابراین می بایست با مسائل فنی میزبانی وب آشنایی کافی داشته باشید.
هر Reseller با در اختيار داشتن يک کنترل پنل مستقل تحت وب به راحتي و بدون نياز به تماس با آذران وب قادر به مديريت کامل وب سايتهاي مشترکين خود مي باشد ، اين کنترل پنل با داشتن امکاناتي از قبيل افزودن، ويرايش و حذف Domain و تعريف Plan هاي ميزباني دلخواه و ... تمامي نيازهاي Reseller را براي ارائه خدمات ميزباني وب به کاربران خود فراهم نموده است. در هيچ يک از قسمت ها و نرم افزار هاي نصب شده در اين سرورها نامي از آذران وب قيد نشده است.
در حال حاضر آذران وب این سرویس را هم بر روی هاست لینوکس و هم بر روی هاست ویندوز ارائه میدهد

مزایا

Reseller Hosting

امكان محدود كردن فضاي هر يك از Domain ها و يا جلوگيري از استفاده فضاي تخصيص شده. امكان اختصاص Email به هر يك از Domain ها، به تعداد دلخواه. امكان مشاهده فضاي مصرفي كاربر. امكان اضافه كردن تعرفه هاي دلخواه در سيستم. امكان Email كردن اطلاعات Hosting براي كاربر به صورت Online. امكان Edit كردن Parking Page همراه با آرم يا لوگوي شما به هنگام تعريف Host جديد. امكان تخصيص كنترل پنل به هر سايت. امكان استفاده از لوگو در كنترل پنل كاربران. امکان استفاده از Name Server های اختصاصی.

 

آدرس : کرج – گوهردشت – خیابان اصلی گوهردشت – بین خیابان نهم و دهم غربی– بالای بانک مهر– پلاک252 – واحد11
تلفن تماس :34483769- 026, 34496534- 026, 34496506- 026
ایمیل : Karaj@azaranweb.com

 

www.karaj.azaranweb.org



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده